چهره ها در شبكه هاي اجتماعي شماره

دبير فيزيك دبير خصوصي فيزيك دبير رسمي فيزيك منطقه 3 تهران عقيل(حميد)اسكندري 09125164028 دبير فيزيك دبير رسمي آموزش و پرورش منطقه 3 تهران 24 سال سابقه تدريس تصوير عكس دبير فيزيك عقيل (حميد ) اسكندري دبير فيريك منطقه پنج تهران 09125164028 eskandari_4892@yahoo.com تصوير عكس دبير خصوصي فيزيك تدريس فيزيك به ساده ترين زبان و به روز ترين روش مدرس برتر فيزيك عقيل (حميد ) اسكندري دبير رسمي فيزيك منطقه 5 تهران 23 سال سابقه جزوات اختصاصي كتاب محور و مفهومي 09125164028

چهره ها در شبكه هاي اجتماعي شماره

۱۱۸ بازديد

 

سلفي جامانده از لانتوري ها در حاشيه جشنواره فيلم «برلين» شروع مي‌كنيم. فيلم ارزشمندي كه متاسفانه نتوانست رأي داوران اين فستيوال را جلب كند. با حضور مريم پاليزبان، باران كوثري، رضا درميشيان و نويد محمدزاده.
 



 


رضا صادقي با اين عكسِ زيبا اعلام كرد كه دلش براي تيارايش حسابي تنگ شده است، به همين خاطر هم هست كه هر روز در يكي از ايالت هاي آمريكا عكس پست مي‌كند و عجله اي براي بازگشت ندارد!
 




 


كاردستيِ سيامك مرندي، واليباليست ملي پوش كشورمان كه با آن حجت را بر همگان تمام كرد و اعلام كرد كه صاحب دارد!
 




 


عكس يادگاري همايونِ موسيقي در كنارِ شهريار فوتبال و يكي از دوستانشان.
 




 


واكنش توئيتريِ جناب حداد عادل به شوخي هاي تلگرامي متعددي كه پس از شكستشان در انتخابات مجلس متوجه حالشان شده است. از اينكه جناب حداد با روحيه طنزپذيري و جنبه ي بالا با اين قضيه برخورد كرده اند خيلي خوشحاليم، فقط يك سوال از خدمتشان داريم؛ براي حضور در توئيتر دقيقاً از چه فيلترشكني استفاده مي‌كنند؟! 
 




 


نيكي كريمي، 45 ساله از تهران. #تق_تق_تق
 




 


احمد پورمخبر و يكي از رفقاي قديمي و عزيزش. طبق شنيده ها، جناب پورمخبر و مجيد صالحي از دوران خدمت سربازي با هم رفيق هستند!
 




 


هستي مهدوي فر بر روي قله ي رويا هايش!
 




 


وقتي مي‌داني كه دارند ازت عكس مي‌گيرند، ولي سعي مي‌كني خودت را بي تفاوت نشان دهي!
 




 


مهرداد ميناوند، دوست عزيز و شفيق ما، اين عكس را كه مربوط به جشن تولد علي پروين است را به اشتراك گذاشت و براي پيشكسوتان پرسپوليس آرزوي سلامتي كرد. خيلي جالب است، از منظرِ مهرداد ميناوند، پژمان جمشيدي پيشكسوتِ پرسپوليس به حساب مي آيد و حضورش در عكس لازم است (حتي به لطف فتوشاپ)، ولي حضور علي دايي و كريم باقري در عكس ضروريتي ندارد! در مورد بهرام افشارزاده و حضور نامأنوسش در عكس چيزي نگوييم بهتر است!
 




 

شما را به تماشاي عكس اصلي و بدون دستكاريِ اين جشن دعوت مي‌كنيم تا معلوم شود علاوه بر پژمان و جناب افشارزاده، علي كريمي هم با فتوشاپ به عكس اضافه شده است! همين كه مهرداد سر خود را روي بدن علي پروين در عكس نگذاشته است جاي بسي شكر و تقدير دارد!
 




 


پرواز هماي در حال رصد شرايط جوي براي پرواز هما هاي مهاجر.
 




 


عليرضا خمسه و بهنام تشكر در يك رقابت آشپزي در مقابل هم صف آرايي كردند.
 




 

اين فضاي رقابتي در مقابل دوربين و صرفاً براي جذابيت برنامه ايجاد شده است، وگرنه همان طور كه در تصوير پايين ميبينيد، هنرمندان ما در پشت صحنه حسابي با يكديگر رفيق هستند!

 



 


امير حسين رستمي و پسرش آقا ارشيا در يك مراسم افتتاحيه ي نه چندان هنري.
 




 


عكس يادگاري مجيد شهرياري با ميرطاهر مظلومي كه به نمايش تئاترشان رفته بود. ميرطاهر مظلومي از معدود راديويي هاي موفقي است كه در بازيگري هم خوب طاهر شد و موفقيت خود را تكرار كرد. 
 




 


تصويري مربوط به دورهميِ فرهاد اصلاني با خانواده هنرمندِ پورناظري، پيش از اجرايش در سالن برج ميلاد در قالب جشنواره موسيقي فجر. فرهاد جان شما ميوه زياد بخور، برايتان مفيد و ضروري است!
 




 


آرزوي سلامتي و بهبود هر چه سريع تر داريم براي تمامي عزيزاني كه گرفتار بيماري هستند و در بيمارستان ها به سر مي‌برند، علي الخصوص پدرِ فرهاد ظريفِ عزيز.
 




 


اعاده فيضِ بهنوش بختياري در باره مد ايراني و خصوصيات و ضرورت آن در جامعه. همه حرف هايت قبول بهنوش جان، فقط قضيه آن "رطوبتي باعث كارآفريني ميشه" را نفهميدم! اگر مي‌شود كمي بيشتر توضيح بده تا كج فهمي نظير بنده هم متوجه ماجرا بشود!
 




 


عكس يادگاري يزدان فتوحي كه او را بيشتر با مجموعه برنامه "خنده بازار"  به ياد مي آوريم، در كنار امين حيايي در مقابل وروديِ يك ساختمان كه احتمالاً محل زندگي يكي از اين عزيزان (يا هر دوشان) است.
 




 


سعيد نيكپور، فلور نظري، بهناز توكلي و اميد آهنگر در پشت صحنه يك تله فيلم تاريخي.
 




 


خشايار اعتمادي در كنار خشايار مستوفي! (دهه هشتادي هاي جمع مرا ببخشند)
 




 


فريدون آسرايي به باغ يكي از دوستان در كُردان رفته بود كه ناگهان اين سه دختركِ محلي را سوژه ي خوبي براي اينستاگرامش تشخيص داد.
 




 


احسان كرمي از اكران قريب الوقوع فيلم "دربست" به كارگرداني علي خامه پرست خبر داد. فيلمي كه خودش در آن طي يك تجربه متفاوت، نقش يك روحاني را ايفا كرده است.
 




 


سلفيِ عليرضا رئيسي كه با آن ما را به سريال نوستالژيكِ «دنياي شيرين» برد. در كنار زهرا جواهري كه در آن سريال نقش شيرين و خواهر بزرگترِ عليرضا را بر عهده داشت و حالا با فرزند نازنينش در سلفيِ عليرضا رئيسي جاي گرفته است. زمان چقدر زود مي‌گذرد.
 




 


سلفيِ حميد فرخ نژاد و استاد كونگ فويش!
 




 


اين هم سلفيِ كادر و خدمه يك پرواز با عليرضا نيكبخت. گويا دوران عكس هايي كه در كابين خلبان گرفته مي‌شد به سر رسيده و حالا، عصرِ سلفي با كادر پرواز است!
 




 


عكسي كه مهناز افشار از دخترش ليانا خانم در آغوش برادر زاده اش به اشتراك گذاشت. مزيت فاصله زماني زياد بين عكس هاي ليانا جان اين است كه با هر عكس جديدي كه آپلود مي‌شود، متوجه بزرگتر شدن ليانا مي‌شويم و كلي ذوق مي‌كنيم!
 




 


شقايق و آذرخش فراهاني، خواهر و برادري هنرمند از يك خانواده هنرمند.
 




 


عكس هنري هوتن شكيبا، جوان هنرمند و مستعد كشورمان در كنارِ يك شوخيِ ريز با غزل حضرت حافظ. صداپيشگي ديبي در مجموعه كلاه قرمزي از كارهاي هوتن است.
 




 


تشكر اينستاگرامي اكبر عبدي از همه كساني كه درگذشت پدرش را به وي تسليت گفتند. در اين عكس هم جمعي از همكارانِ عمو اكبر براي عرض تسليت به خانه ايشان رفته اند. رضا عطاران، امير جعفري، مجيد صالحي، مهران غفوريان، امير نوري و ساير عزيزاني كه در عكس حضور دارند.
 




 


سلفيِ سام درخشاني و رضا يزداني از تراس اتاق هتل لوكسشان در جزيره كيش. 
 




 


تشكر ويژه از حسين رفيعي كه يادي كرد از محمود خان بصيري، بازيگر پيشكسوت و دوست داشتني سينما و تلويزيون و يكي از مظلوم ترين ممنوع التصوير هاي تاريخ بشريت! البته 3 سالي مي‌شود كه آقاي بصيري اجازه فعاليت دوباره پيدا كرده اند.
 




 


خارجگرديِ روناك يونسي و همسر جان با طعمِ استارباكس.
 




 


بدون هيچ توضيح ديگري، شما را به خواندن پستِ عالي مهراب قاسمخاني دعوت مي‌كنم :))
 




 


داريوش ارجمند عكسي زيرخاكي را مربوط به جواني هاي خود و فريدون جيراني كه در پشت صحنه ي يك نمايش قديمي هستند، به اشتراك گذاشت. عكسي كه نشان مي‌دهد جناب جيراني در جواني هايشان به بازيگري تئاتر مي‌پرداختند و بعدها كارگردان و منتقد و مجري و نظريه پرداز شدند!
 



 


رضا گلزار به صورت همه جانبه و بدون هيچ قصوري سفر هندوستانش را در صفحه اينستاگرامش پوشش مي‌دهد. طبق آخرينِ پست رضا كه دقايقي پيش آپلود شده، ايشان نهار را ميهمان آقاي آنتوني، برادرِ اَمَر و اكبر بودند و شام را نيز منزل "مادرِ هند" دعوت هستند.
 




 


سلفيِ عزيزانِ طناز در يك ماشينِ .... و بدون سقف. علي صادقي، رضا شفيعي جم، بهراد خرازي و آرش ميراحمدي. اميدواريم عزيزان در حين سفرشان در مسيرِ پروازِ پرندگان مهاجر قرار نگيرند.
 




 


روزبه معيني و نيما شاهرخ شاهي در يك دورهمي. چه جليقه ي قسنگي داري نيما جان! از كجا خريده اي؟! از همين مدل، پسرانه اش را هم داشت؟!
 




 


علي قربانزاده، بازيگر گزيده كار و خوشتيپِ سينما و تلويزيون در حاشيه مراسم رونمايي از يك آلبومِ موسيقي.
 




 


كامران تفتي هم خواننده شد. اتفاقي كاملاً معمولي و رايج در دنياي هنرپيشه ها. با توجه به تصوري كه از كامران داريم، "باباكرم" و "كج كلاه خان" و "لات، لات، لاتم من!" سه قطعه ي احتماليِ آلبوم كامران خواهد بود. در اين عكس هم  روزبه نعمت اللهي و يكي از اسپانسر هاي آلبوم در كنار آقاي خواننده ديده مي‌شوند!

 



 


عكسي مربوط به تمرين تيم فوتسال هنرمندان بانوان. ما كه جز آزاده زارعي هنرمند ديگري نمي‌بينيم! آتوسا حجازي هم كه دروازه بان حرفه اي فوتسال است!
 




 


ماهايا پطروسيان در حال خانه تكاني. در روزهاي آينده عكس هاي بيشتري از مراسم خانه تكاني عزيزان خواهيم داشت. با كپشن هايي نظيرِ "من و جاروبرقيِ آلمانيم!"، "من و تِيِ حوله اي، يه روز سخت!" و "من و شامپو فرشِ گلرنگ، در يك عصر دلگير زمستاني...".
 




 


مريم خانم اميرجلالي و آفرين خانم عبيسي در پشت صحنه يك سريال كه در مرحله فيلمبرداري است.
 




 


سمانه پاكدل و يكي از دوستان در يك كافه. همين.
 




 


دو نمونه يافت شده از مردمِ قبيله ي شگفت انگيزِ "خشتك آويزانيان".
 



 


مهدي سلطاني اگر يك عكس هم از اولين باري كه پس از خوردنِ شير، ماست تحويل داد را به اشتراك بگذارد، تمامي لحظات مهم كودكي اش را به نمايش گذاشته است!
 




 


سلفيِ متفاوت بهنوش طباطبايي و مهدي پاكدل در پنجمين سالگرد ازدواجشان. تبريك بي پايان به اين زوجِ دوست داشتني و چشم بدخواهانشان هم كور.

 



 


عكس آتليه اي صالح ميرزاآقايي و همسر عزيز با يك ژستِ مجله اي.
 




 


عكس يادگاري علي انصاريان با استاد عليرضا خمسه. چه جالب! من هم با ديدن هرباره استاد خمسه، ياد يك الاغ و يك كره الاغ مي‌افتم كه در استوديوي شبكه نسيم در حال چرخشِ ساعتگرد و پادساعتگرد هستند!
 




 


سلفي مرتضي پورعلي گنجي در كنار جواد نكونام و ژاوي هرناندز پس از ديدار العربي و السد قطر. ديداري كه در آن هم مرتضي گل زد و هم جواد. جاي اشكان دژاگه هم در عكس خالي است.
 




 


سلفي يك بازيگرِ تازه كار كه نامش را نميدانيم در كنار شهاب حسيني در پشت صحنه ي فيلم فروشنده ساخته اصغر فرهادي.
 




 


هنرمندانِ همه جاي دنيا مراسم اسكار و هنرمندانش را مي‌بينند و از آن ها الهام مي‌گيرند براي پيشرفت و موفقيت، هنرمندانِ ما هم ليدي گاگا را در حاشيه مراسم مي‌بينند و اينگونه رَد مي‌دهند! خاطره خانم حاتمي هستند!
 




 


يكي از اخبار تلخ اين چند روز، خبر درگذشت بانو شيدا جاهد، استاد آواز و خواننده قطعه معروف "در فكر تو بودم" پس از طي يك دوره سخت بيماري بود. اين ضايعه را به خانواده خانم جاهد و جامعه موسيقي تسليت عرض مي‌كنيم. روحشان شاد.
 




 


سلفي پرسپوليسي ها پاي صندوق رأي. برادر علي كريمي هم كه گلِ سرسبدِ سلفي است!
 




 


اي كاش دسترسي به اينستاگرام براي ديوانه ها، مجنون ها، عاصي ها، زخم خورده هاي روزگار و خنجر از پشت خورده ها ممنوع مي‌شد! در اينصورت سِروِر هاي اينستاگرام يك مقدار استراحت مي‌كردند! 
 




 


نفيسه روشن، شهره سلطاني، ميترا حجار و ساير دوستان در حال بازديد از نمايشگاه محيط زيست. "نمايشگاهِ محيط زيست" يك پارادوكسِ جالب و تأمل برانگيز در ذاتِ خود دارد.
 




 


اميدواريم زانوي مجتبي حين خوردنِ اين شيريني دچار مصدوميت نشود.
 




 


اگر اوضاع به همين منوال پيش برود، خودِ الويس از قبر بلند شده و با يك پرواز چارتر خود را به تهران مي‌رساند و با تقديم يك شِتيلِ قابل توجه از حسام خواهش مي‌كند كه: تو را جان عزيزانت بيخيالِ ما شو!

چقدر هم عكسِ اصليِ حسام با عكسي كه به عكسِ الويس چسبيده يكسان و بدون تغيير است!
 




 


حمايت زيباي ترانه عليدوستي از پدرش كه نامزد بهترين فورواردِ بعد از انقلاب در برنامه نود شده بود. 
 




 


حال و روزِ سحر قريشي در حاشيه فيلم جديدي كه دارد بازي مي‌كند. اميدواريم اين گچ كاري ها لطمه اي به مانيكور و پديكورِ سحر وارد نكرده باشد!
 




 


سلفي علي ضيا با آقا كريمِ درجه يك و با اخلاق.
 




 


احتمالاً آنا ميخواسته اين عكس را براي آرايشگرش كه آخرِ اين هفته قرار است پيشش برود، بفرستد، ولي طبق عادت و اشتباهي آن را در اينستاگرام آپلود كرده است! وقتي هم ديد كه دارد خوب لايك مي‌گيرد، از حذف آن منصرف شد!
 




 


تهمينه خانم ميلاني، يكي از خوانندگانِ دائمي مجله اينترنتي برترين ها.
 




 


متن تاثيرگذاري كه هاني نوروزي پسر كاپيتانِ فقيد پرسپوليس براي خواهرش هانا نوشته است. اي كاش مرگ انقدر خوش سليقه نبود. اي كاش هيچ كودكي بدون سايه پدرش بزرگ نمي‌شد...
 




 


سلفي عماد طالبزاده و همسر جان در داخل ماشين. بچه را هم احتمالاً گذاشته اند پيشِ بيبي سيستر!
 




 


مريم معصومي، كمند اميرسليماني و آذر معماريان در يك دورهميِ هنري.
 




 


از بالا به پايين:

شاهين: بوي چي مياد؟!

سام: چه بويي؟ من چيزي حس نميكنم!

شاهين: هركيه ناهار باقالي پلو با پياز خورده!

(خنده حضار)

- مسخره بازي بسه، بيا عكس جدي بگيريم.
 




 


فرناز خانم رهنما و انگشتري كه مي‌تواند كاربرد سلاح سرد هم داشته باشد و به جاي پنجه بوكس استفاده گردد!
 

 
اين شماره هم تمام شد. ممنون از همراهيتان.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك دبير فيزيك

دبير فيزيك   دبير خصوصي فيزيك   دبير  فيزيك خصوصي  دبير رسمي فيزيك منطقه 3 تهران  تدريس فيزيك تدريس خصوصي  فيزيك دبير فيزيك عقيل ( حميد ) اسكندري دبير خصوصي فيزيك دبيرفيزيك   دبير فيزيك   دبير خصوصي فيزيك   دبير  فيزيك خصوصي  دبير رسمي فيزيك منطقه 3 تهران  تدريس فيزيك تدريس خصوصي  فيزيك دبير فيزيك عقيل ( حميد )

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.